cgv Libranoo

Algemene verkoopvoorwaarden

UW VERBLIJF RESERVEREN

Registratie voor een van onze verblijven impliceert acceptatie van onze verkoopvoorwaarden en AVG, evenals van het huishoudelijk reglement van de betreffende camping of residentie.

 

De namen, voornamen en leeftijden van alle deelnemers (inclusief pasgeborenen) dienen uiterlijk bij aankomst te worden doorgegeven.

 

Om voor de hand liggende veiligheidsredenen (zwembad, mogelijke evacuatie van de camping, etc.) of gezondheidsredenen worden minderjarigen zonder begeleiding van een volwassene niet toegelaten.

 

Reserveringen voor studentenintegratieweekenden of groepen zijn niet toegestaan.

Wijzigingen in het bestand of de reservering dienen SCHRIFTELIJK te worden doorgegeven.

Onderverhuur is ten strengste verboden en indien u dit toch doet, wordt u de toegang tot de camping en de accommodatie ontzegd.

WACHTTIJD

Overeenkomstig artikel L221-28 van de consumentenwet beschikt u niet over een herroepingsrecht.

BETALINGSVOORWAARDEN

Voor reserveringen die meer dan 30 dagen voor aanvang van het verblijf worden gemaakt, dient een aanbetaling van 25% van het bedrag voor de gereserveerde diensten te worden betaald, alsmede de administratiekosten (niet-restitueerbaar). De administratiekosten bedragen € 27,- voor een verblijf van 5 nachten en € 11,- (voor een verblijf van 1 tot 4 nachten). Het resterende bedrag voor uw verblijf dient 30 dagen voor aankomstdatum te worden betaald. Indien dit niet het geval is, wordt het verblijf na een herinnering per e-mail/telefoon geannuleerd.

 

Voor reserveringen die minder dan 30 dagen voor aanvang van het verblijf worden gemaakt, dient u bij het boeken het volledige bedrag voor het verblijf per creditcard te betalen.

 

Eventuele wijzigingen in het geldende BTW-tarief of de toeristenbelasting die optreden tussen het moment waarop de tarieven zijn vastgesteld en de facturering van het verblijf, zullen resulteren in een overeenkomstige wijziging van de prijs inclusief belastingen.
Een annuleringsverzekering is optioneel en dient samen met de huursom te worden betaald.

 

Annuleringsgarantie 3% van de nettoprijs van de accommodatie met een minimum van € 9 (van 1 tot 4 nachten) en € 22 (5 nachten en meer).

PRIJZEN

Onze prijzen zijn inclusief toegang tot de campingfaciliteiten, entertainment en het zwembad; water- en elektriciteitsverbruik (behalve bij kamperen en caravanning en bij maandelijkse huur); de benodigde uitrusting voor het aantal personen dat overeenkomt met de gekozen accommodatiecategorie (exclusief extra personen); de locatie voor één voertuig per verhuur; toegang tot gratis activiteiten. Bij reserveringen van kampeerplaatsen worden maximaal 6 personen per plaats geaccepteerd.

 

Onze prijzen zijn exclusief extra voertuigen, extra tenten, extra personen, huisdieren, caravans, dagelijkse bezoekers, annuleringsverzekering, administratiekosten en bijdragen aan toeristenbelasting en huishoudelijk afval. Beddengoed, handdoeken en een babypakket kunt u ter plaatse huren.

U heeft de mogelijkheid om extra schoonmaakkosten te boeken en te betalen. Deze worden dan door ons verzorgd. De prijzen variëren afhankelijk van het type accommodatie (informeer bij de camping).

Bovendien zijn onze prijzen onderhevig aan verandering afhankelijk van de economische en commerciële omstandigheden.
Aanbiedingen die na de boekingsdatum worden gedaan, hebben geen terugwerkende kracht en er kan geen restitutie van het prijsverschil plaatsvinden.

 

Onze campings zijn niet VACAF-gecertificeerd.

KOM EENS BIJ ONS

Indien er zich een probleem voordoet in de gehuurde accommodatie, dient u binnen 24 uur een klacht in te dienen bij de receptie (met name met betrekking tot de uitrusting, de staat en de schoonmaak van de accommodatie). Wij zullen dan ons uiterste best doen om dit zo snel mogelijk te verhelpen.

 

Na deze periode worden geen klachten meer in behandeling genomen en kunt u bij vertrek aansprakelijk worden gesteld voor eventuele schade of vermiste items. Wat we niet willen!

CAUTION

Er wordt vóór uw verblijf (op uw Clix-rekening of op de dag van aankomst) een pre-autorisatie van € 1 op uw bankpas aangevraagd.

 

1. Borg voor accommodatie:
Uiteraard dient u de accommodatie en de gehuurde kampeerplaatsen in dezelfde staat achter te laten als waarin u ze heeft aangetroffen. Indien er schade wordt geconstateerd (breuk, ontbrekende items, beschadiging) zullen wij u hiervan op de hoogte stellen en vervolgens de benodigde bedragen innen om de huur te herstellen.

 

2. Borg/Eindschoonmaak:
Bij vertrek dient u de accommodatie schoon achter te laten (vloeren schoongemaakt, afwas gedaan, dekens opgevouwen en opgeborgen, vuilnisbakken leeggemaakt, kasten schoon, keuken en douches/toiletten schoongemaakt).

 

Indien u bij aankomst gebreken constateert in de staat van uw accommodatie, dient u dit binnen 24 uur te melden bij de receptie van de camping (of de residentie). De receptie zal er alles aan doen om de situatie zo snel mogelijk te verhelpen. Zonder deze informatie is het voor ons zeer lastig om positief op uw klacht te reageren. Indien de accommodatie aan het einde van uw verblijf niet schoon wordt opgeleverd, behouden wij ons het recht voor om de kosten voor het terugbrengen naar de oorspronkelijke staat in rekening te brengen en deze van uw borg af te trekken nadat wij u hiervan op de hoogte hebben gesteld.

 

De volgende borgtarieven worden in rekening gebracht, afhankelijk van de accommodatiecategorie:

 

Borg 120€: klassieke huur (chalet met 2 slaapkamers, Moon, Mini-Habana, Habana, Kalliopée, Tent (hut/comfort/safari), Sun, Studio, etc.)

 

Borg 160€: Chalet met 3 slaapkamers - Resort - Bizouquet/Kids 5 - Lodge - Bart - Callisto - Thalia - Resort Bay - Caribou - Appartement met 2 kamers - Duplex - Chalet Patio 4

 

Borg 195€: Chalet Patio 6 - Bizouquet/Kids 7 - Max 4 en Max 6 - Raoul/Rose/Jasmin 4 en Raoul/Rose/Jasmin 6 - Familie (1 badkamer 4 slaapkamers) - Farés - Amnésia 6 en Amnesia 8 (inclusief MH en Cabane) - Falabraque 6 en Falabraque 8 (inclusief MH en Cabane) - Appartement met 3 kamers - Gîte minder dan 60m²

 

Borg €230: Super Familie (2 badkamers 4 slaapkamers)


Storting €290: Tribe/Tribe Bizouquet


Borg €325: Tribu Villa - Huis/Villa/Appartement/Gîte vanaf 60m²


Borg €390: Huis/Villa/Appartement vanaf 150m²

 

U kunt er ook voor kiezen om een ​​eindschoonmaakservice aan te schaffen. De kosten voor dit pakket worden berekend op basis van de categorie van uw accommodatie. U kunt de prijzen raadplegen bij de receptie of in het gedeelte VRAGEN/ANTWOORDEN op onze website. Deze service, uit respect voor onze onderhoudsteams, ontslaat u echter niet van de plicht om de accommodatie in een minimale staat van netheid achter te laten (vuilnisbakken geleegd, vaat gewassen, dekens opgevouwen, afval opgeruimd).

 

3. Andere gevallen van garantie:
Op sommige campings kan een borg worden gevraagd voor het huren van een Top Presta-staanplaats, het huren van een barbecue, het huren van een fiets, het verstrekken van slagboombadges of andere speciale diensten.

ONZE ACCOMMODATIE EN DIENSTEN

Gezien de diversiteit van het accommodatieaanbod zijn er enkele verschillen in de configuratie, leeftijd en inrichting van de huurwoningen. Wij herinneren u er ook aan dat elk eventueel verzoek met betrekking tot een specifieke oriëntatie of situatie een aanvullende service is. Bij het maken van uw reservering kunt u een locatie opgeven die aan uw wensen voldoet. Wij zullen ons uiterste best doen om u tevreden te stellen. Maar dit vormt geen contractuele garantie.

 

Wij zijn niet aansprakelijk voor dringende werkzaamheden die door de camping, door de overheid of door een particulier in de buurt worden uitgevoerd en die hinder veroorzaken voor onze gasten op ons terrein.

 

Houd er rekening mee dat aan het begin en einde van het seizoen sommige winkels en evenementen gesloten kunnen zijn (zie controle).

De camping kan af en toe een speeltuin sluiten in geval van een technisch probleem, waardoor de veiligheid van gasten in gevaar kan komen.

AANKOMSTEN EN VERTREKKEN

Aankomst- en vertrektijden kunnen per camping verschillen. Over het algemeen is de accommodatie vanaf de middag beschikbaar en dient u deze aan het einde van de ochtend te verlaten. Voor de exacte openingstijden kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de camping die u geboekt heeft.

 

Bij een late aankomst of een vervroegd vertrek dient u de camping (of residentie) hiervan op de hoogte te stellen. De toewijzing van kampeerplaatsen en stacaravans gebeurt op basis van beschikbaarheid en kan op ieder moment, tot de sleuteloverdracht, worden gewijzigd.

 

Indien u op de geplande aankomstdatum niet verschijnt en ons niet 24 uur voor de aankomstdatum op de hoogte stelt, behouden wij ons het recht voor om de accommodatie weer in de verkoop te zetten.
Elk vertrek na 14.00 uur wordt 1 extra nacht in rekening gebracht volgens het huidige tarief.

SERVICE NA VERKOOP

Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor onvoorziene omstandigheden, overmacht, weersomstandigheden, juridische of administratieve beslissingen die het verblijf kunnen verstoren, onderbreken of verhinderen, activiteiten kunnen annuleren/wijzigen of bepaalde activiteiten of faciliteiten kunnen verwijderen.


Eventuele klachten over uw verblijf dienen binnen 10 dagen na afloop van uw verblijf bij ons te worden ingediend. U kunt hiervoor de tevredenheidsvragenlijst invullen. Deze wordt u automatisch per e-mail toegestuurd op de maandag na afloop van uw verblijf.

 

Onze Klantenservice doet zijn best om uw klacht binnen 3 maanden te verwerken.

 

Nadat de klant per aangetekende brief met ontvangstbevestiging contact heeft opgenomen met de Klantenservice en binnen 3 maanden geen bevredigend antwoord heeft ontvangen, kan hij contact opnemen met de bemiddelaar die verantwoordelijk is voor de camping:

SAS MEDIATION – 222 Chemin de la Bergerie – 01800 St Jean de Niost – 04.82.53.93.06 www.sasmediationsolution-conso.fr

 

Wanneer een van beide partijen de zaak naar de rechter verwijst, geschiedt dit met inachtneming van de bepalingen van de artikelen 46 en 48 van het Wetboek van Burgerlijke Rechtsvordering.

 

WIJZIGING VAN HET VERBLIJF

Wijzigingen van de bestemming zijn mogelijk tot 14 dagen voor aankomst en dienen schriftelijk/per e-mail aan de camping te worden bevestigd. De eerste wijziging is gratis. Vanaf de 2e wijziging wordt een wijzigingsvergoeding van € 27,- in rekening gebracht. Deze toeslag wordt niet terugbetaald.

ANNULERING VAN VERBLIJF

Bij annulering van het verblijf vóór de aankomstdatum, onderbreking van het verblijf of uitstel van de aankomstdatum, ongeacht de oorzaak, ziekte, ongeval of onvoorziene gebeurtenis, is de huurder verplicht het resterende bedrag van de reservering te betalen en wordt er geen restitutie verleend.

 

Als u zich daarentegen abonneert op de Annuleringsgarantie, dan heeft u de garantie op:
- terugbetaling van de betaalde bedragen, exclusief administratiekosten en Annuleringsgarantie.
- terugbetaling pro rata temporis van de geplande huur, exclusief administratiekosten, annuleringsgarantie en schoonmaakkosten, indien u de gehuurde accommodatie eerder dan de geplande vervaldatum moet verlaten.
De garantie wordt uitgeoefend indien de belemmering de klant, zijn echtgeno(o)t(e), de personen die op het huurcontract zijn aangewezen, zijn bloedverwanten in opgaande of neergaande lijn of die van zijn echtgeno(o)t(e) betreft en uitsluitend door een van de volgende oorzaken wordt veroorzaakt:
- Overlijden, ziekte die niet bekend is op het moment van het boeken van het verblijf of lichamelijk letsel dat optreedt na deze boeking;
- Overlijden van broers, zussen, schoonzonen of schoondochters van de cliënt.
- Een administratieve, gerechtelijke, militaire of jurydagvaarding.
- Verhindering gerechtvaardigd door ontslag, overplaatsing van de cliënt of zijn echtgeno(o)t(e) of door faillissement van de vennootschap waarvan de cliënt zaakvoerder is.
- De garantie, in geval van ziekte of lichamelijk letsel, moet, om geldig te zijn, gestaafd worden door een medisch voorschrift dat minder dan een maand vóór de aankomstdatum gedateerd is.


 

Annuleringen MOETEN schriftelijk aan de beheerder van uw accommodatie worden doorgegeven. Om gebruik te kunnen maken van de annuleringsgarantie, dient u de camping (of de residentie) 24 uur voor aankomst op de hoogte te stellen van de reden van annulering.
U heeft 10 dagen vanaf de datum van annulering de tijd om ons ECHT bewijs te sturen (medische verklaring, overlijdensverklaring of werkgeversverklaring).

INTERNE REGLEMENTEN

Op elke camping zijn de huisregels bij de receptie zichtbaar. Als klant van de camping bent u hieraan gebonden.
Indien een klant het verblijf van andere gebruikers verstoort, indien er sprake is van verbaal of fysiek geweld, indien er bedreigingen worden geuit jegens ons personeel of onze klanten, of indien er sprake is van een gedrag dat de veiligheid van personen en/of goederen in gevaar brengt, zal dit leiden tot onmiddellijke uitzetting.

 

* DIEREN: Wees voorzichtig! Op een aantal van onze campings zijn huisdieren niet toegestaan ​​(rond zwembaden, toiletten en horecagelegenheden zijn ze overal verboden). Controleer dit voor uw aankomst. Indien toegestaan, dienen ze te allen tijde aangelijnd te zijn. Er kan op elk moment om uw vaccinatiegegevens worden gevraagd. Per accommodatie of per kampeerplaats zijn maximaal 2 huisdieren toegestaan. Honden van categorie 1 en 2 zijn in Frankrijk verboden.

 

* Zonder toestemming van de camping worden er geen extra installaties (tenten), voertuigen of personen op de huurlocatie toegelaten.

 

* Om veiligheids- en verzekeringsredenen mag het aantal personen niet groter zijn dan de capaciteit van elk type accommodatie (inclusief pasgeborenen). Indien dit niet het geval is, behoudt de camping zich het recht voor om bij aankomst de toegang tot de accommodatie te weigeren.

 

* Op sommige campings is barbecueën verboden (informeer bij de camping). Eventuele extra elektrische apparatuur dient vóór aankomst bij de campingbeheerder te worden gecontroleerd.
Op de camping staan ​​kinderen onder toezicht en verantwoordelijkheid van hun ouders.

 

* Elektrische voertuigen: Naar aanleiding van diverse ernstige ongelukken die zijn veroorzaakt door het illegaal opladen van elektrische voertuigen op de stopcontacten van campings, herinneren wij u eraan dat onze accommodatie niet geschikt is voor het opladen van elektrische of hybride voertuigen.
Dit kan:
• Schade aan het voertuig veroorzaken,
• Ernstige ongevallen in de stacaravan veroorzaken (explosie, brand, kortsluiting),
• Aanzienlijke schade aan het elektriciteitsnetwerk van de camping veroorzaken

Onze verzekering dekt geen schade die ontstaat door het beladen van een voertuig.

Het volledige verlies is uitsluitend en volledig de verantwoordelijkheid van de eigenaar van het voertuig.

Om deze redenen en voor uw veiligheid is het ten strengste verboden om de accu van een elektrisch of hybride voertuig op te laden door deze in het stopcontact van een accommodatie te steken.

Bij een overtreding belasten en debiteren wij uw bankpas met een bedrag van € 100.

NATURISTISCHE GEDRAG EN GEDRAG

Onze naturistenbedrijven zijn goedgekeurd op basis van bepaalde criteria door de Franse Naturistenfederatie, 26 Rue Paul Belmondo, 75012 Parijs, onder nr. 59 van 09.01.69. De directie behoudt zich het recht voor om iedereen die zich niet aan de naturistencriteria houdt, de toegang te weigeren of uit te sluiten. Wij vragen mensen met piercings in de geslachtsdelen, uit respect voor iedereen en in het bijzonder voor kinderen, om deze tijdens hun verblijf te verwijderen.

WATERCENTRUM

In de zwembaden is naaktheid verplicht en is het dragen van een polsbandje verplicht. Wij herinneren u eraan dat zwembaden en glijbanen gevaarlijk kunnen zijn. De klant wordt aansprakelijk gesteld bij het niet naleven van de regels voor het gebruik van de glijbanen of het zwembadreglement. Bij aankomst krijgt u een waarschuwing, die u dient te ondertekenen.


Om te voldoen aan de hygiënevoorschriften moeten baby's speciaal ontworpen zwemluiers dragen. Kinderen die niet kunnen zwemmen, MOETEN zwembandjes dragen. Kinderen MOETEN begeleid worden door een volwassene.

 

Voor sommige glijbanen gelden specifieke gebruiksvoorwaarden (afmetingen, leeftijd). Dit geldt met name voor de Spacebowl, Tsunami, Racer, Twister, Rafter, Crazy Cone, Firebowl en Magic Cone. Informeer bij de camping.

 

Dagbezoekers hebben vanwege de verzekering geen toegang tot de zwembaden.

 

De camping kan af en toe een glijbaan of zwembad sluiten in geval van onvoorziene technische problemen die tot veiligheids- of hygiëneproblemen kunnen leiden.
Buiten de openings- en sluitingstijden is de toegang tot de watergebieden ten strengste verboden.

VERZEKERING

LIBRANOO wijst alle verantwoordelijkheid af in geval van diefstal, brand, natuurgebeurtenissen, natuurrampen, overmacht en in geval van enig incident dat onder de verantwoordelijkheid van de klant valt. LIBRANOO is niet verantwoordelijk voor de kosten van de schade.


Het is de verantwoordelijkheid van de klant om een ​​verzekering af te sluiten die het volgende dekt:
* de gevolgen van zijn wettelijke aansprakelijkheid;
* schade aan deze persoonlijke bezittingen tijdens de vakantie;
* zijn huuraansprakelijkheid als huurder (huurrisico’s).

 

De klant moet daarom bij zijn verzekeraar nagaan of hij in het kader van zijn woonverzekeringsovereenkomst en de garantievoorwaarden (gestort kapitaal en omvang van de garantie) over dergelijke garanties beschikt.
Indien dit niet het geval is, is de huurder verplicht zich te verzekeren tegen de risico’s die aan zijn bewoning verbonden zijn. Te weten: ongeval, diefstal, verlies, schade aan persoonlijke bezittingen (koffers, voorwerpen, meubels, waardevolle spullen, voertuigen, fietsen,
burgerlijke aansprakelijkheid...).


Hij dient zich eveneens te verzekeren tegen alle schade die hij aan de huuraccommodatie of de camping toebrengt, ongeacht of deze door hemzelf of door zijn begeleiders wordt veroorzaakt (huurrisicoverzekering). Bij het eerste verzoek van de klant wordt gevraagd een bewijs van verzekering te overleggen.

 

Bij het huren of uitlenen van fietsen/barbecues zijn klanten verplicht zich te verzekeren tegen diefstal, verlies of schade. Bij diefstal van fietsen of andere persoonlijke bezittingen is de campingverzekering niet van toepassing. Wij adviseren u daarom om de vakantieverlenging van uw woonverzekering goed te controleren.

BELANGRIJKE OPMERKING

Geen enkele brochure of website is immuun voor mogelijke typefouten, weglatingen of drukfouten. Enkel het huurcontract, waarin de reservering wordt bevestigd, geldt als contractueel document. Ook wij zijn niet immuun voor een grove fout die buiten onze macht ligt.

Persoonsgegevens en AVG-regelgeving

Wij hechten veel waarde aan de bescherming van uw persoonsgegevens en zorgen ervoor dat wij de geldende regelgeving strikt naleven.

 

LIBRANOO, de bij LIBRANOO aangesloten campings en CAPFUN zijn verantwoordelijk voor de gegevensverwerking en behandelen alle informatie met de grootste vertrouwelijkheid.

 

Wij hebben een functionaris voor gegevensbescherming aangesteld. Zijn e-mailadres is dpo@capfun.com Hij zal zo snel mogelijk al uw vragen beantwoorden. Het is gemeenschappelijk op capfun.com en libranoo.com en op alle CAPFUN- en LIBRANOO-campings.

 

Welke gegevens worden verzameld?

 

 

Op libranoo.com, telefonisch of op de website van onze camping:

 

Wanneer u een reservering maakt op Libranoo.com, bij ons callcenter, op de website van een camping of telefonisch bij een camping, verzamelen wij de volgende persoonsgegevens:

  • Naam en achternaam (van de persoon die de reservering maakt en de personen die hem vergezellen)
  • Geboortedatum (van de persoon die de reservering maakt en de personen die hem vergezellen)
  • E-mail (alleen van de auteur van de boeking)
  • Postadres (optioneel) (alleen van de auteur van de reservering)
  • Telefoon (alleen van de auteur van de boeking)

 

 

Tevredenheidsonderzoeken – na uw verblijf stellen wij u vragen

 

De meningen van onze klanten zijn belangrijk en helpen ons om te verbeteren.
Na uw verblijf sturen wij u 3 keer per e-mail het verzoek om een ​​tevredenheidsvragenlijst in te vullen. Als u reageert, bewaren wij uw mening over uw verblijf gedurende 5 jaar.
Deze mededeling kan worden geraadpleegd door de klantenservice- en managementteams van LIBRANOO.
De gegevens worden op anonieme wijze gedeeld op de site avis.capfun.com, op libranoo.com en op de website van de camping. (Wij zien uw e-mailadres of naam niet) - Zo kunnen onze nieuwe klanten op een transparante manier zien wat u van ons vindt.
Wanneer u uw beoordeling invoert, kunt u aangeven dat u niet wilt dat uw beoordeling op avis.capfun.com verschijnt. In dat geval wordt uw mening niet openbaar gemaakt.
Op uw CliX-account en in onze systemen bewaren wij:

  • De geschiedenis van uw verblijven in de afgelopen 5 jaar
  • De tevredenheidsenquêtes die u hebt ingevuld naar aanleiding van uw vakanties in de afgelopen 5 jaar.

 

 

Als u zich aanmeldt voor een van onze campings.

Via onze website carriere.capfun.com kunt u solliciteren naar een baan op een van onze campings of op ons hoofdkantoor. In deze context verzamelen wij de volgende informatie.

  • Voor- en achternaam
  • Geboortedatum
  • Postadres
  • E-mail
  • CV
  • Sollicitatiebrief

Deze informatie kan worden geraadpleegd door het management van de camping en de HR-afdeling van CAPFUN. Ze worden na 18 maanden verwijderd.

 

Informatie die wij niet opslaan:
Al uw betalingsgegevens (creditcardnummers) worden niet op onze servers opgeslagen, maar bij onze bankpartner, zonder dat de LIBRANOO-teams er toegang toe hebben.
 
 
 
 

Beveiliging

LIBRANOO hanteert passende beleidslijnen en organisatorische technische maatregelen om uw persoonsgegevens te beveiligen en te beschermen tegen onrechtmatige of ongeautoriseerde toegang, onbedoeld verlies of vernietiging, beschadiging, ongeautoriseerd gebruik en onrechtmatige openbaarmaking.

In ieder geval wordt de gebruiker erop gewezen dat iedere gegevensoverdracht via het internet niet volledig veilig is en derhalve op eigen risico plaatsvindt. Hoewel wij ons uiterste best doen om uw persoonsgegevens te beschermen, kan LIBRANOO de veiligheid van de persoonsgegevens die via onze website worden verzonden, niet garanderen.


 
 

Wachtwoordbeleid

 

Omdat een wachtwoord gevoelig is en geen enkel computersysteem onschendbaar is, ondanks onze inspanningen, hebben we ervoor gekozen om een ​​veilig wachtwoord voor u te genereren wanneer u uw Clix-account aanmaakt.
 

Deze wordt uitsluitend per e-mail naar u verzonden. Wachtwoord vergeten? Wij genereren het opnieuw voor u op deze pagina (https://www.capfun.com/clix/connexion.php) en sturen het vervolgens per e-mail naar u terug. Wij willen uw persoonlijke wachtwoorden niet op onze servers opslaan.
 

Op deze manier kunnen onze aanvallers, als onze machines worden gehackt, uw andere persoonlijke accounts niet hacken. (Berichten, Facebook, enz.)

 
 
 

Informatie die we automatisch verzamelen

Wanneer u de site www.libranoo.com bezoekt, worden er, in strikte overeenstemming met de huidige wetgeving en uw rechten, gegevens met betrekking tot uw surfgedrag en uw interacties met onze website verzameld.

Deze gegevens worden verzameld met behulp van cookies of andere vergelijkbare technologieën, zoals web beacons, pixels en mobiele apparaat-identifiers.

 
 

Hoe wij uw gegevens gebruiken

Wij gebruiken uw gegevens om uw boeking te beheren, om u promotieaanbiedingen te sturen of om u informatie te sturen over uw aankomende of eerdere verblijf.

Wij kunnen uw e-mailadres doorgeven aan onze partners Avis Vérifiés en TrustPilote, zodat zij, indien u dat wenst, uw mening kunnen verzamelen over uw klantervaring bij het gebruik van de site www.libranoo.com

Indien wettelijk toegestaan, kunnen wij uw e-mailadres delen met sociale-mediaplatformen zoals Facebook, Google of Instagram voor marketingdoeleinden.

Uw gegevens worden niet buiten de Europese Unie overgedragen. U kunt ze op elk gewenst moment raadplegen in uw persoonlijke Clix-ruimte.


 
 

Hoe lang bewaren wij uw gegevens?

Wij bewaren uw gegevens alleen zolang als nodig is om onze diensten uit te voeren of zolang de wet dat vereist. Na deze periode worden uw persoonsgegevens verwijderd. Wij kunnen uw gegevens niet verwijderen indien er sprake is van een wettelijke bewaarplicht, bijvoorbeeld als dit voorgeschreven is door de boekhoudwetgeving of als er een wettelijke grondslag is om de gegevens te bewaren, zoals een lopende contractuele relatie.
Gegevens van klanten die bij LIBRANOO op vakantie zijn geweest, worden 10 jaar bewaard, indien er in de laatste 5 jaar minimaal één verblijf heeft plaatsgevonden.

 

 

 

Als u gedurende de afgelopen 5 jaar niets meer bij LIBRANOO heeft gekocht, worden al uw gegevens verwijderd.

 

 

Gegevens met betrekking tot de website carrière.capfun.com of uw sollicitatie bij LIBRANOO worden 18 maanden bewaard en daarna verwijderd.

Op uw verzoek kunnen wij uw gegevens verwijderen. Schrijf gewoon naar onze e-mail dpo@capfun.com of per post naar Capfun, DPO Service, 73 Parc de l’Argile, 06370 Mouans Sartoux.

 

 

Koekjes bij Libranoo

Wij maken gebruik van cookies of andere vergelijkbare technologieën, zoals web beacons, pixels en mobiele apparaat-identifiers. We kunnen onze zakenpartners ook toestaan ​​deze trackingtechnologieën op onze website te gebruiken:

  • cookies gekoppeld aan identificatie op het Klantportaal
  • winkelwagenkoekjes
  • Cookies voor analyse van doelgroepmetingen

Om u optimaal van dienst te kunnen zijn, maakt www.libranoo.com gebruik van cookies. Als u verder surft op de site, gaat u ermee akkoord dat deze cookies worden gebruikt om u op maat gemaakte aanbiedingen te doen.

 
 

Waarom gebruikt Libranoo cookies?

Libranoo maakt gebruik van cookies om u een optimale gebruikerservaring te bieden die is afgestemd op uw persoonlijke voorkeuren. Door gebruik te maken van cookies zorgt Libranoo ervoor dat u niet steeds dezelfde informatie hoeft in te voeren als u op het internet surft. Cookies worden ook gebruikt om de prestaties van de site te optimaliseren.

Libranoo heeft alle technische en organisatorische maatregelen genomen om uw persoonsgegevens te beveiligen en u te beschermen tegen eventueel gegevensverlies of tegen enige vorm van onrechtmatige verwerking.

 

Wat zijn uw rechten?

U heeft te allen tijde het recht om uw gegevens te verwijderen of te wijzigen. Ofwel via uw Clix Extranet, ofwel door ons een e-mail te sturen naar dpo@capfun.com

 

 

Toegang tot uw persoonsgegevens

 

  • Het recht op rectificatie en uitwissing hiervan (recht om vergeten te worden),
  • Het recht om bezwaar te maken tegen de verwerking van uw gegevens,
  • Het recht om uw toestemming in te trekken of het gebruik van uw gegevens te beperken,

Als u het gevoel heeft dat uw rechten niet gerespecteerd worden. U kunt een klacht sturen naar onze Data Protection Officer (DPO): dpo@capfun.com of DPO CAPFUN, 73 Parc de l’argile, 06370 Mouans Sartoux.

Als u naar aanleiding van uw klacht bij onze DPO van mening bent dat uw rechten nog steeds niet zijn gerespecteerd, kunt u een klacht indienen bij de bevoegde gegevensbeschermingsautoriteit, namelijk de CNIL: www.cnil.fr


 

Recht op beeld

De klant geeft LIBRANOO uitdrukkelijk toestemming om hem tijdens zijn verblijf te fotograferen of te filmen en de foto's, video's of geluiden kosteloos te gebruiken op welke drager dan ook, gedurende een periode van 5 jaar. Deze toestemming geldt eveneens voor alle personen die bij de cliënt verblijven. Het doel is om LIBRANOO te promoten.

Als u niet wilt dat wij uw foto's op welke manier dan ook delen, kunt u dit bij aankomst aan de campingbeheerder melden. Mocht er onverhoopt toch een foto van u of van een van uw reisgenoten op een van onze commerciële media verschijnen, dan volstaat een e-mail naar dpo@capfun.com om de foto of de video onmiddellijk te verwijderen.

Wijziging van wettelijke mededelingen

Libranoo kan haar juridische mededelingen op elk moment wijzigen, met name wanneer de geldende wetgeving verandert. Eventuele wijzigingen worden op de site geplaatst of per e-mail aan u meegedeeld.

 

Overeenkomstig Wet 2014-344 van 17 maart 2014 kunt u bezwaar maken tegen telefonische colportage door u te registreren op de BLOCTEL-lijst. (www.bloctel.gouv.fr)


 

Libranoo-accommodatie

In toepassing van de wet van 11 maart 1957 (art. 41) en de wet van 1 juli 1992 op de intellectuele eigendom, is elke gedeeltelijke of gehele reproductie voor collectief gebruik ten strengste verboden zonder toestemming van het bedrijf Capfun / Libranoo.

De logo's, afbeeldingen en merken op deze site zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren. Deze site kan, zonder dat de site daarvan op de hoogte is, door middel van hyperlinks zijn gekoppeld aan andere sites. Libranoo aanvaardt geen enkele verantwoordelijkheid voor de informatie die op deze andere sites wordt gepresenteerd. De internetgebruiker erkent dat het gebruik van deze site onderworpen is aan het Franse recht.

 


 

Intellectueel eigendom

Wanneer u onze site bezoekt, krijgt u een privé en niet-exclusief gebruiksrecht. Alle op onze sites gepubliceerde elementen, waaronder teksten, foto's, infographics, logo's, merken, enz., vormen werken in de zin van het Wetboek van Intellectuele Eigendom.

Bijgevolg is iedere weergave of reproductie, geheel of gedeeltelijk, die plaatsvindt zonder toestemming van de auteurs of hun rechthebbenden, onrechtmatig.

 

Hoe kan ik cookies uitschakelen? 

U kunt uw internetbrowser zo instellen dat cookies worden uitgeschakeld. Houd er echter rekening mee dat als u cookies uitschakelt, uw gebruikersnaam en wachtwoorden niet meer op een website worden opgeslagen.

 

Voor het beheer van cookies en uw keuzes is de configuratie van elke browser anders. Dit staat beschreven in het helpmenu van uw browser, waar u kunt lezen hoe u uw voorkeuren met betrekking tot cookies kunt wijzigen.

Ontvang al onze aanbiedingen

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang al onze exclusieve aanbiedingen, promoties, last-minute deals en handige tips...

Een vraag?
Raadpleeg de FAQ
paiement